PR kommunikáció

  • Sajtókommunikáció

    A cég jó hírneve, ismertsége hosszú távon nagy mértékben hozzá járul a vállalt nyereségéhez, a profithoz. Sajtókommunikációs szolgáltatásaink segítségével üzenetei hatékonyan jutnak el a célcsoport mellett a szélesebb közönséghez is. Akár az egészségügyről, akár a kereskedelemről vagy akár  turisztikai piacról van szó, a megfelelő sajtókommunikáció érdekében elengedhetetlen a pontos sajtóstratégia kialakítása, mely konkrét célokat és utakat határoz meg mind a cég, mind a szolgáltatások, mind pedig a munkatársak bemutatását illetően.

  • Sajtóközlemény készítése

    Nem könnyű olyan sajtóközleményt készíteni, amit az újságírók utána szívesen közölnek. Ehhez a cégen és a közölni kívánt híren kívül ismerni kell a média működési mechanizmusait, és legfőképpen az újságírókat, akik naponta több tucat sajtóközleményből választják ki azt a néhányat, amivel foglalkoznak. Sajtólistánk, professzionális szövegíróink és több éves tapasztalatunk a garancia arra, hogy olyan sajtóközlemény szülessen a cég aktuális eseményeiről, amit szívesen publikálnak az újságírók. Mivel egy-egy sajtóközlemény offline és online is megjelenhet, ezért különös hangsúlyt fektetünk arra, hogy írásainkat az internetre is optimalizáljuk mind a kulcsszavakat, mind pedig a megjelenést illetően

  • Sajtófigyelés

    Ahhoz, hogy az egészségügy, a kereskedelem a turisztika és a szállodapiac területén is hatékony kommunikációt tudjunk megvalósítani, mi magunk is folyamatosan figyeljük az adott piacokat érintő magyar és külföldi sajtótermékeket, közösségi portálokat, híreket. Sajtófigyelő szolgáltatásunk hatékonyan segítheti Önt abban, hogy mindig tájékozott, naprakész legyen nem csak a szűkebb szakterületét, hanem a kapcsolódó területeket illetően is.

  • Sajtótájékoztató szervezése

    A sajtótájékoztató egy szervezet életében kiemelten fontos jelentőséggel bír. A cég közvetlenül a sajtó munkatársaival kommunikálhat, válaszolhat a kérdésekre, így növelve az információk hitelességét. A Propel Consulting Bt. a sajtótájékoztatók szervezését és levezetését nagy figyelem- és energiaráfordítással végzi. A helyszín kiválasztásától a follow-up-ig minden apró részletre figyel, és minden egyes lépésről beszámol a megbízónak.

  • PR tanácsadás

    Több éves PR tapasztalattal rendelkező tanácsadóink elsősorban a szervezet döntéshozóinak nyújtanak segítséget. A cél, hogy a szervezeten belül és kívül is egy pozitív és rendezett kommunikáció alakuljon ki. Ha csak egy adott helyzetről van szó, vagy épp általános tanácsadásra van szükség, munkatársaink mindehhez számszerűsített adatokat, tényeket és versenytárselemzéseket használnak fel.

  • Vállalati/céges arculat kialakítása

    Egy vállalat arculata sokmindent meghatároz, így fontos, hogy az emberekben pozitív kép alakuljon ki. A színek és formák kiválasztása tükrözi a cég értékeit is. A Propel Consulting Bt. segítséget nyújt a helyes logó, színvilág és képi kommunikáció kiválasztásában, hogy a cég presztizse és tevékenysége már az első pillanatban nyilvánvaló legyen.

  • CSR

    A CSR, azaz a társadalmi felelősségvállalás napjainkban mindinkább nagyobb jelentőséggel bír egy cég megítélésének szempontjából. Ebbe a tevékenységbe tartozik többek között a környezettudatosság, az esélyegyenlőség és a segítségnyújtás. Cégünk a megfelelő stratégia kiválasztásában és kivitelezésében nyújt segítséget, hogy a vállalat CSR céljai sikeresen megvalósuljanak.

  • Vállalton belüli kommunikáció menedzselése

    A belső PR-re, azaz a cégen belüli kommunikációra ugyanolyan nagy hangsúlyt kell fektetni, mint a külső PR-re. Ha a vállalat dolgozói nem értenek egyet a cég elveivel, vagy olyan panaszaik vannak, melyek nem oldódnak meg, az negaítv hatással van a munkára is. Tanácsadóink felmérik és elemzik a cégen belüli állapotokat, és tanácsokat adnak olyan aktivitásokra, melyek segítségével a régi és az új alkalmazottak elégedettsége is növekszik Ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a munkatársak magukénak érezzék a cég által képviselt értékeket.

Hírek
01
2015

Google Tools - a marketinges legnagyobb segítsége

tovább
08
2014

Figyelemfelkeltő és elgondolkodtató társadalmi célú hirdetések

tovább

+