Figyelemfelkeltő és elgondolkodtató társadalmi célú hirdetések

A társadalmi célú hirdetések a társadalom számára fontos, megoldandó problémákra hívják fel a figyelmet, mint például a környezetszennyezés, az egészségtelen életmód, a bántalmazás vagy éppen az éhezés. Ezek a kampányok néha nagyon érzékeny témákat érintenek és azt a célt szolgálják, hogy mozgósítsák a társadalmat. Készítői hosszú távú változásokat kívánnak elérni, és ennek érdekében készek bármit bevetni.

A bántalmazás áldozatai ugyanolyan emberek, mint te vagy én. (Advico Y&R, Zürich, Svájc)

Társadalmi célú reklámok

Soha ne vezess, ha előtte alkoholt fogyasztottál! (Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazília)

Társadalmi célú reklámok

Még nem kellene, hogy vége legyen. Hogyha dohányzol te történeted korábban fog véget érni, mielőtt kellene. (Iris, London, UK)

Társadalmi célú reklámok

WWF: Félelmetes…még félelmetesebb (DDB&CO., Törökország)

Társadalmi célú reklámok

bőröd színe nem határozhatja meg a jövődet. (Publicis Conseil, Paris, Franciaország)

Társadalmi célú reklámok

Társadalmi célú reklámok

Az erdőirtás minden egyes lapozással folytatódik. ( LINKSUS, Beijing, China)

Társadalmi célú reklámok

Ennyi időt töltesz majd kórházban, ha nem lassítasz. (Cramer-Krasselt, Milwaukee, USA)

Társadalmi célú reklámok

Spórolj a papírral, mentsd meg a Földet! (Saatchi & Saatchi, Koppenhága, Dánia)

Társadalmi célú reklámok

A légszennyezés évente 60 ezer embert öl meg.

Társadalmi célú reklámok

A “lájkolás” nem segít. Légy önkéntes és változtass meg egy életet! (Publicis, Szingapúr)

Társadalmi célú reklámok

Ha te nem veszed föl, ők fogják….   (TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Dél-Afrika)

Társadalmi célú reklámok

Ne telefonálj vele miközben vezet! (Mudra Group, India)

Társadalmi célú reklámok

cenzúra más történetet mond el. (Memac Ogilvy & Mather Dubai, EAE)

Társadalmi célú reklámok

Figyelmetlen vezetés. Mindkét irányba figyelj! (Red Pepper, Jekatyerinburg, Oroszország)

Társadalmi célú reklámok

60 másodpercenként egy faj kihal. Minden perc számít! (Scholz & Friends, Berlin, Németország)

Társadalmi célú reklámok

A dohányzás korai öregedéshez vezet. (Euro RSCG Australia)

Társadalmi célú reklámok

Te nem egy skicc vagy. Mondj nemet az anorexiára! (Revolution Brasil)

Társadalmi célú reklámok

Az elhanyagolt gyerekek láthatatlannak érzik magukat. Állítsuk meg a gyermekbántalmazást! (Australian Childhood Foundation, JWT Melbourne)

Társadalmi célú reklámok

Védd az állatokat, ne használj műanyag szatyrokat! (BBDO Malaysia, Kuala Lumpur / Duval Guillaume,Belgium)

Társadalmi célú reklámok

Amit bedobsz a tengerbe, visszakerül hozzád. Tartsd tisztán a vizeket! (JWT, Dubai, EAE)

Társadalmi célú reklámok

Az álmosság erősebb nálad. Ne vezess álmosan! (BBDO Bangkok, Thaiföld)

Társadalmi célú reklámok

Ilyen egyszerű ételt adni az éhezőknek. (TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Dél-Afrika)

Társadalmi célú reklámok

Saját magadat mérgezed. (Dentsu, Peking, Kína)

Társadalmi célú reklámok

Állítsuk meg az erdőirtást, mielőtt túl késő lesz! (TBWA\PARIS, Franciaország)

Társadalmi célú reklámok

A hajléktalanoknak minden nap egy küzdelem. (Clemenger BBDO, Melbourne, Ausztrália)

Társadalmi célú reklámok

Figyelemfelkeltő kampány a mellrák megelőzéséért. (Bolero, Fortaleza, Brazília)

Társadalmi célú reklámok

Ne vásárolj egzotikus állatokat szuvenírként! (LOWE GGK, Warsaw, Poland)

Társadalmi célú reklámok

Ugyanaz az állat, másik gazda. Állítsuk meg az állatkínzást! (TBWA-Santiago Mangada Puno, Fülöp-szigetek)

Társadalmi célú reklámok

Társadalmi célú reklámok

Kösd be magad, maradj életben. (Lg2, Quebec, Canada)

Társadalmi célú reklámok

Forrás