Okos reklámok, amelyek bizonyítják, hogy a tudomány igenis lehet szórakoztató!

A Science World Múzeum együttműködve a kanadai Rethnik reklámügynökséggel egy nagyszerű kezdeményezésbe kezdet, Vancouver városban, a világ egyik “legnemzetközibb” városában.

A reklámkampány célja bemutatni, hogy a tudomány éppen annyira száraz és unalmas amennyire a tanárok, szakemberek előadásmódja azzá teszi. A kampánysorozat nem titkolt szándéka, hogy felnyissa a tanárok szemét is arra, hogy bizony, ha a gyerekek ásítoznak a tanórákon, nem biztos, hogy bennük van a hiba.

Közelítsük meg máshonnan, más szemszögből a tudományt és máris mindenki számára érthető, érdekes, sőt még szórakoztatóvá is válik. Nem hiszitek? Íme, néhány remek példa ebből a páratlan kampányból. MI ezeket a kreatívokat szerettük a legjobban.

A gyöngyök 6 kg-osak is lehetnek.

Az emberek allergiások a moszkitó csípésre.

Jobban látsz, amikor megijedsz.

A hódok évente 200 fát tudnak kivágni.

Japánban 1500 földrengés van évente.

A két leggyakoribb félelem okozói: a magasság és a bohócok.

A kék bálna szíve akkora, mint ez az autó

Lefelé menet kevesebb a súlyod.

Forrás: Reklámipar; Szerző: Szabó-Princz Orsolya (reklámipar/Marketing iDolls)